San Marco

Și cu o ultimă imagine din Piazza San Marco închei seria din Veneția. Momentul în care am făcut această fotografie a fost perfect, chiar când soarele începea să apună. Mai jos vă las și cu câteva imagini filmate tot prin Veneția. Pe atunci încă nu eram prea familiarizată cu funcția de înregistrare video a aparatului meu (proaspăt achiziționat la acel moment :)), așa că imaginile nu sunt tocmai strălucite. Vroiam doar să vă arăt câtă muzică superbă se putea auzi pe străzile plutitoare. Enjoy!

N.B.: Cand am uploadat video-ul, l-am lăsat pe nenea You Tube să-mi repare cadrele care erau mai mișcate, și așa filmul meu a ajuns de-a dreptul dansant. Din păcate, nu am mai putut sa-l schimb înapoi, dar un grup de maimuțe bine  antrenate au fost timimise să mă ajute așa că, sper să- l pot repara în zilele următoare.

Lasă un răspuns

