Întrebări despre viaţă

Prima mea leapşă primită în străinătate. Bineînţeles de la Bloo. Spre că răspunsurile mele nu sunt prea stupide, căci tocmai am terminat a doua sticlă de vin. Dar am o scuză – e ziua unei prietene de aici. Deci:

1.Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?
16. Sunt un copil prost în cea mai mare parte a timpului.

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
Să nu încerci. Prefer să eşuez decât să regret că nu am încercat.

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?
Pentru că niciodată nu ne dăm seama cât de puţin timp avem şi facem prea multe compromisuri.

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
În general, nu sunt prea vorbăreaţă, aşa că prefer să fac ceva decât să-mi bat gura degeaba.

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Nu mi-aş găsi numele în Forbes dar nici nu aş suferi de foame. Undeva pe la mijloc.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?
Mi-ar place să vad mai multă lume zâmbind, dar nu în modul creepy.
7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?

Şi una, şi alta. Momentan fac ceea ce mi-am dorit, adică sunt într-un campus universitar britanic, dar împrejurările m-au adus aici, mai mult decât propria perseverenţă.
8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
La 21 de ani nu cred că aş trăi altfel, dar pe la 30 m-aş trezi la realitate ca să spun aşa.
9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Cum trebuie.
10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?
Bucură-te de clipa pe care tocmai o trăieşti.
11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Geniu stresat. Întotdeauna am fost o fiinţă mai dramatică.12. Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?

Sunt de acord cu Bloo, este foarte stupidă această întrebare. Dar aş alege amintirile viitoare, deşi nu a fost prea uşor să aleg.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
Acum 5 ani eram în liceu, happy şi worry free. Aşa că nu prea aveam motive sa fiu nervoasă.
14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?
Oau! Sunt prea multe. Când aveam 5 ani şi eram cel mai băieţos copil din lume, verile petrecute la mare cu cortul……
15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?
Cred că mi-aş termina studile dar nu aş mai fi atât de stresată de viitor.
16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
Acum câteva luni. Deşi multă lumea mă sfătuia să nu încerc, multe persoane importante pentru mine erau foarte circumspecte. Dar până la urmă am ajuns in Scoţia. Hehe! Trăiască încăpăţânarea-mi!17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?

Azi dimineaţă, în timpul lecţiilor de dicţie. Hehe!
18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?
Mi-ar place şi mie un tatuaj, dar fobia de ace îmi stă în cale. Aş vrea să am curajul să călătoresc fără un plan anume şi fără  prea mulţi bani.
19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?
Hm! Nu sunt sigură de acest aspect, dar cred că lumea poate să conteze pe mine. Dacă îmi dau cuvântul,  atunci fac tot posibilul să-l îndeplinesc.
Leapşa asta a cam trecut prin toate blogurile, dar cred că Movieaddicted, Roxid şi Andrada nu au făcut-o!

Lasă un răspuns

