Încă una

Bloo mi-a trimis cu neruşinare o leapşă, după ce am ajutat-o să şi-o îndeplinească. Trebuie să enumăr sex-simbolurile care mă lasă rece. Hm!

1- Collin Farrel – în majoritatea filmelor în care jucat a avut rol de bad boy şi, deşi mi-au plăcut câteva dintre ele, nu mi-a plăcut el ca persoană;
2 – Tom Cruise – l-am ales şi eu deoarece mi se pare că a căzut în penibil în ultimii ani; mi-a plăcut de el în Risky Businesses şi Top Gun dar după faimosul salt pe canapeaua lui Oprah şi tot ce a urmat după, nu mai îmi inspiră nimic;
3 – Matthew McConaughey – e faimos pentru filmele sale rom-com şi pentru că este mai tot timpul shirtless; deşi este consoderat sex-symbol pe mine nu mă impresionează;
4 – Matt Damon – îi apreciez filmele dar din nou nu îmi inspiră nimic;

5 – Russell Brand – multe fete de aici şi-au exprimat admiraţia pentru el, dar mie îmi pare că seamănă mai mult cu un cimpanzeu on crack.

 

Merge la Movieaddicted, sunt sigură că se va descurca mai bine decât mine.

One thought on “Încă una

Lasă un răspuns

