Online-ul

Am primit de la Roxid o leapşă interesantă, pe care a şi pioneriat-o, despre ce înseamnă online-ul pentru mine. Am văzut că din ce în ce mai multă lume se satură de lumea virtuală şi tot ce ţine de ea. Eu în schimb nu prea m-am săturat deoarece este singura modalitate în care pot comunica cu toţi prietenii (pe care i-am cunoscut în lumea reală mai intâi) şi cu o bună parte din familie. Din acest motiv dependenţa mea de Twitter, Facebook, reader şi messenger s-a adâncit. Aşa că, momentan urmăresc cu plăcere tweeturile, posturile şi wall updateurile pentru că mă fac să mă simt mai “în pâine”. Dar abia aştept să vină luna iunie şi să dau iama în Timişoara, să ies la cafea, să zac în Unirii la soare, să savurez o halbă de limonadă în Scârţ, să văd cum stă traba cu Garaj Pink Freud, deoarece nu l-am văzut încă, dar mai ales să îmi văd toţi prietenii, cu care voi şi face toate aceste lucruri. I miss you guys!

6 gânduri despre „Online-ul

  1. Oh da, bereeeee. Am uitat ultima data cand am baut o bere mai ieftina decat o sticla de vin. Ba nu, ultima am baut-o cand am mers acasa! 😛

    OK, OK, just for you, imi voi schimba tema! 🙂

  2. Pingback: Ada » Blog Archive » Timişoara

Lasă un răspuns

