Coffee, coffee, coffee…

Roxid a lansat o leapşă despre cafea. Această băutură mirifică ocupă un rol extrem de important în viaţa mea. Prima am băut-o la 13 ani şi, deşi părinţii mei nu prea erau încântaţi că am trecut la astfel de ‘droguri’ la o vârstă atât de fragedă, beam câte o cană în fiecare dimineaţă. Apoi am trecut la 2 până când, în timpul facultăţii am ajuns la 7 pe zi. Dar, mutatul în Scoţia a avut un impact enorm asupra acestui obicei, deoarece englezii şi scoţienii sunt minunaţi şi buni la multe lucruri, dar când vine vorba de cafea sunt la pământ. Pentru ei cafea este apă fierbinte cu un subtil gust de cefea. Aşa că mi-am făcut singură cafeaua şi m-am obişnuit să mă plimb peste tot cu o “travel mug”. În schimb, am ajuns să beau şi 5 căni de ceai pe zi deoarece britanicii sunt cei mai buni la ceaiuri.

În ceea ce priveşte felul de cafea, o beau fără zahar, cu lapte, dar sunt fană şi a altor feluri: cappuccino, mocha latte etc. Ca marcă nu sunt pretenţioasă, în ultima vreme am băut mai mult Nescafe solubilă că nu aveam filtru în cămin.

La capitolul căni, am foarte multe, cumpărate, primite cadou sau confiscate. Le ador pe toate şi le-am folosit pe toate, la un moment dat. Momentan îmi savurez cafeaua dintr-o ceaşcă cu inscripţia BBC pe care am primit-o când am fost la ei în redacţie ultima dată.

Leapşa merege la Movieaddicted că ştiu că e fană Starbucks. Enjoy!

8 thoughts on “Coffee, coffee, coffee…

Lasă un răspuns

