Leapşa whimsical

Andrada mi-a pasat o leapşă mai whimsical, ca să spun aşa şi deloc uşoară. So… here it goes…

Dacă eram o lună, aș fi fost iulie… dar mi-ar fi plăcut să fiu martie.

Dacă eram o zi a săptămânii, aș fi fost joi… dar mi-ar fi plăcut să fiu vineri.

Dacă eram o parte a zilei, aș fi fost prânzul… dar mi-ar fi plăcut să fiu dimineaţa.

Dacă eram un animal marin, aș fi fost o stea de mare dar mi-ar fi plăcut să fiu o scoică.

Dacă eram o direcție, nu sunt sigură ce aş fi… dar mi-ar fi plăcut să fiu drept înainte.

Dacă eram o virtute, aș fi fost ironia… dar mi-ar fi plăcut să fiu umorul.

Dacă eram o personalitate istorică, aş fi fost George Eliot şi nu m-ar fi deranjat.

Dacă eram o planetă, aș fi fost Jupiter și aș fi fost mulţumită.

Dacă eram un lichid, aș fi fost apă… dar mi-ar fi plăcut să fiu vin.

Dacă eram o piatră, aș fi fost ambră și mi-ar fi plăcut.

Dacă eram o pasăre, cu siguranţă aş fi fost un papagal colorat.

Dacă eram o plantă, aş fi fost un cactus, dar mi-ar fi plăcut să fiu un plamier.

Dacă eram un tip de vreme, aș fi fost anii ’50.

Dacă eram un instrument muzical, aș fi fost un pian dar aş fi preferat o vioară.

Dacă eram o emoție, aș fi fost duioşenia.

Dacă eram un sunet, as fi fost sunetul ploii în geam.

Dacă eram un element, aș fi fost apa, dar mi-ar fi plăcut să fiu aerul .

Dacă eram un cântec, aș fi fost unul de cimpoi că tot m-am obişnuit cu el.

Dacă eram un film, aș fi fost As Good as It Gets.

Dacă eram o carte, aș fi fost „Suflete moarte”.

Dacă eram un oraș, aș fi fost Timişoara… dar aș fi vrut să fiu Vama Veche.

Dacă eram un gust, aș fi fost foarte picant… dar aș fi vrut să fiu sărat.

Dacă eram o aromă, aș fi fost cea de pâine caldă.

Dacă eram o culoare, aș fi fost gri… dar aș fi vrut să fiu albastru.

Dacă eram un material, aș fi fost bumbac.

Dacă eram un cuvânt, aș fi fost paralelipiped şi mi-ar fi plăcut.

Dacă eram o parte a corpului, aș fi fost un iris.

Dacă eram o expresie a feței, as fi fost surpriza.

Dacă eram o materie de şcoală, aș fi fost matematica, şi mi-ar fi plăcut.

Dacă eram un personaj de desene animate, aș fi fost Lisa Simpson

Dacă eram o formă, aș fi fost uncerc.

Dacă eram un număr, aș fi fost 3… dar aș fi vrut să fiu 7.

Dacă eram o mașina, aș fi fost un Mustang decapotabil albastru

Dacă eram o haină, aș fi fost un tricou… dar aș fi vrut să fiu pulover.

Merge mai departe la Blooo că şi ea este mai whimsical aşa de felul ei.

2 gânduri despre „Leapşa whimsical

Lasă un comentariu